Rubriky
Nezařazené

Prodejny COOP bez personálu a zákaz kryptoměn v Číně

Pojďte se společně s námi podívat, co se od minulého týdne událo nového ve světě marketingu. Tak se pohodlně usaďte a jdeme na to!

Více automatizovaných reklam od Facebooku

Novinkou od Facebooku je zobrazování reklamy širšímu potenciálnímu publiku, pokud inzerent povolí tzv. „rozšířené cílení“. Uvádí, že umělá inteligence si s cílením poradí lépe, než inzerent. Facebook díky tomu dokáže zjistit, zda by reklamy měly lepší odezvu, kdyby se zobrazovaly mimo rozsah cílení více uživatelům. Reklamy pak zobrazí na základě vlastních odhadů. Rozšíření se však nevztahuje na cílení věku, polohy a pohlaví.

COOP vítězem v kategorii Inovace roku

Na konferenci Retail Summit se stala vítězem v kategorii Inovace roku skupina COOP. Oceněna byla především za přechod kamenného prodejce potravin do online prostředí a zřízení chladících výdejních boxů. Dalšími finalisty byl Rohlík.cz a Kaufland společně s Košíkem.

Tomáš Lipták z pivovaru Bernard Marketérem roku

Dlouhodobá kampaň „Svět se zbláznil, držme se“ Rodinného pivovaru Bernard vysloužila Tomášovi Liptákovi cenu Marketéra roku. Ocenění získal od České marketingové společnosti za nápadité zpracování kampaně reagující na pandemickou situaci.

Problémy s měřením konverzí na Facebooku

Díky novému Apple iOS 14 nemohou zadavetelé reklam spoléhat na statistiky konverzí. Uživatelé s operačním systémem iOS 14 musí totiž udělit explicitní souhlas se sběrem dat pro cílení reklamy a velké procento odmítá toto sledování pro marketingové účely povolit.

Konec kryptoměn v Číně

Čínská centrální banka označila veškeré kryptoměnové transakce za nezákonné. Odůvodňuje to tím, že kryptoměny mají negativní vliv na finanční, sociální a ekonomický řád.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *