Rubriky
Novinky

TOP 5 kampaní ze Super Bowlu [Marketing News 21. 2. 2022]

Další týden je tu a my vás vítáme u třetího dílu Marketing News!
V tomhle díle jsme se věnovali nejen top kampaním ze Super Bowlu, ale také jsme se podívali na nový český Tinder pro foodies lidi, nebo třeba autobus plný zombíků.
Tak co, jaká Superbowl reklama bavila nejvíc vás?

Na video se můžete podívat TADY.

„Flying your way“ od eToro 

Crypto reklama od eToro, kterou vidělo na letošním Super bowlu okolo 100 000 tisíc lidí, od nás dostává palec nahoru. Co na ni říkáte vy? 

Vítěz 34. ročníku Super Bowlu 

Podle žebříčku Ad meter se vítězem letošního Super Bowlu stala reklama Dream house od Rocket Homes. Zpočátku se spot jeví jako Barbie pohádka pro děti, ale to jen do té chvíle, než situace začne připomínat současný trh s bydlením v USA a ve své tragičnosti přijde lidem pravděpodobně úsměvná

Amazon na 2. místě 

Spot Mind reader od Amazonu si letos vydobyl na Super Bowlu druhé místo, a jak se mu to povedlo? Těžko říct, jestli to je zásluha Alexy, jako věšteckého přístroje, Scarlett Johanssonové, nebo Colinem Jostem, ale jedno je jasné. Amazon se tentokrát opravdu překonal. 

Hellmans mise za záchranou potravin

Pete Davidson stand-up komik a hráč amerického fotbalu Mayo, který bojuje za záchranu potravin, to mluví asi za vše.

Superbowl jinak 

Coinbase, online směnárna, měla snad jednu z nejhorších reklam celého Super Bowlu. Jak se jí tedy povedlo, že i přes mizernou reklamu dosáhli tak precedentních výsledků? QR! 

Autobus plný zombie

Netflixová kampaň, při které vám nejde jen o krk, ale i o mozek. Jestli si pamatujete na Squid game, tak na tenhle film rovnou zapomeňte. Netflix totiž přišel s novým jihokorejským trhákem All of us are dead. 

Lajkování stories na instagramu 

Asi všichni víme jak funguje lajkování postů na instagramu, ale co stories? Kromě klasických reakcí, které se momentálně propíšou do dms, přidal instagram na Valentýna novou funkci: lajkování stories. Tím můžete reagovat na stories, aniž bys se to ostatním uživatelům ukazovalo ve zprávách. 

Instagram aktivita na jednom místě 

Instagram naděluje novinky jako na běžícím páse. Přidal kromě lajkování stories novou záložku „Vaše aktivita“, kde najdete nejen váš stravený čas na instagramu, ale věškerou Vaší aktivitu, na co jste klikli, co jste si prohlíželi a komu všemu jste udělili svůj like. 

Český Tinder na jídlo 

Pokud jste velkými labužníky a vyžíváte se v objednáváním jídla, pozor! Na trh se dostává nová rozvážková služba Fooder, která je Tinderem pro foodies. V aplikaci stačí naklikat Vaše požadavky a voilá, už jen swipujete a čekáte na perfektní match, tak jako na tinderu. 

Metaverse nuggets?

McDonald’s se usazuje v metaverse. Podal sérii ochranných známek pro své virtuální restaurace, které budou doručovat jídlo online i osobně, jedna z trademarks je pro „virtuální potraviny a nápoje“ včetně NFTs. 

Nová identita CK Blue Style

Cestovní kancelář Blue style přichází po 21 letech s novou vizuální identitou a novým logem, které bylo 14 let netknuté. Podle CEO společnosti I. Jeddaie „to je jediná cesta vpřed“.

Nové studio večerních zpráv od Seznamu 

Na pražském Smíchově se odehráli velké změny. Tv Seznam předělala své studio a tak se můžeme těšit na večerní zprávy zcela v novém. 

Konec rasismu fotoaparátů 

Google během superbowlu oznámil novou technologii k realistickému zachycení tmavé kůže, která si má poradit s tím, aby se lidi tmavé kůže na tmavých fotkách již neztráceli, nebo se naopak neleskli.

LinkedIn a tlačítko „bez politiky“

LinkedIn v USA testuje funkci „žádná politika“. To umožňuje uživatelům filtrovat politické příspěvky z jejich zpravodajství, které jsou hlavním rysem většiny sociálních platforem a nepochybně klíčovým nástrojem kampaně.

Lidl zavádí v pilotním provozu samoobslužné pokladny

Lidl jako jeden z posledních řetězců zavádí samoobslužné pokladny. Testuje je na prodejně v Praze 4 na Olbrachtově ulici.

YouTube přidává tvůrcům nové způsoby, jak vydělat peníze

YouTube slibuje svými nejnovějšími funkcemi peníze tvůrcům. „Platforma rozšiřuje způsoby, jak mohou tvůrci zpeněžit svůj obsah“ představuje Neal Mohan. 

Delší audio zprávy na messengeru

Také patříte mezi ty, kteří dají přednost hlasové zprávě před klasickou? Messenger nově zavádí až 30 minutové hlasovky, takže už své zprávy nemusíte rozdělovat na několik minutových úseků. 

Rocket homes: Dream house
Hellmann’s: Mayo Tackles Food Waste
eToro: Flying your way
Netflix: All of us are dead
Jeep: Earth odyssey

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *