Rubriky
Novinky Ze života agentury

Stříbro v soutěži Young Lions je doma

Naši designéři František Starý a Jan Říha získali druhé místo v soutěži mladých marketérů do 30 let – Young Lions, v kategorii Print, jež byla s přihlášenými 15 týmy druhou nejvíce obsazenou kategorií z pěti. Celá soutěž probíhala vzhledem k aktuální situaci online formou.

Soutěžní návrh printové reklamy Jana Říhy a Františka Starého z našeho týmu advertia digital.

Soutěžním zadáním bylo vytvořit inzerát pro nadační fond Dům Ronalda McDonalda, který se věnuje projektu výstavby domů v blízkosti nemocnic pro přechodné a bezplatné bydlení rodin s dětmi, které mají závažné onemocnění a musí být pod dohledem lékařů. Hlavním kritériem bylo zvýšení povědomí o nadaci a výstavbě prvního domu v motolské nemocnici pod heslem „Aby rodiny mohly být spolu“.

„Zadání jsme si rozdělili na několik částí, dali jsme si nějaký čas na projití briefu, sepsali jsme si ho do tří vět a následně vypíchli klíčová slova a slovní spojení. Rozešli jsme se a každý jsme si vymýšleli vlastní koncepty, abychom se navzájem nesváděli z cesty k nápadům. Pak jsme si je představili, seškrtali a doplnili. Vyřazovací metodou jsme vybrali ten nejlepší, který bylo zároveň možné realizovat v soutěžním úseku 26 hodin.

Náš koncept jsme založili na neočekávaném řešení každodenního problému. Jednoduchá otázka mezi matkou a dcerou: „Zavoláme si večer?“ je zodpovězena vizuálem. Hovor proběhne skrze telefony z papírových kelímků. To je možné díky dlouhodobému ubytování rodičů v blízkosti nemocnice. Telefonická hračka a její dětská dekorace přináší atmosféru kvalitně stráveného času s dětmi díky DRMcD.“ Říká František a Jan.

Ve čtyřčlenné porotě zasedli: Executive Creative Director Jacques Masssardo z Publicis Group, Creative Director Nicole Lypinska z Cheil Czech & Slovakia, Creative Director & Partner Martin Charvát z Haze a Executive Creative Director Aleš Polcar z OptimisThjnk. První místo obsadilo duo Martin Kraus a Roman Krmášek z McCann Prague, třetí místo nebylo obsazeno. Honorary mention putuje za dvojicí – Markétou Kolodžejovou z Yo‘ Mama a Jakubem Havlíkem z Publicis Groupe.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *